Nastartovali jste díky Suchému únoru aktivnější životní styl? Odborníci radí, jak u něj vydržet

Nastartovali jste díky Suchému únoru aktivnější životní styl? Odborníci radí, jak u něj vydržet

Kampaň Suchej únor, jejímž hlavním partnerem je Kofola, se překlopila do druhé poloviny a účastníci už ví, co pro ně znamená odpustit si alkohol. Mnohým se ráno lépe vstává, mají lepší náladu a víc energie do života. Pokud si podle koučky Janky Chudlíkové lidé vytvoří dostatečnou vnitřní motivaci a vidí dílčí úspěchy, mají nejlepší šanci u nového životního stylu zůstat.

Kofola ukončila loňský rok nad očekávání. Roční ukazatel provozního zisku EBITDA překročil jednu miliardu korun.

Kofola ukončila loňský rok nad očekávání. Roční ukazatel provozního zisku EBITDA překročil jednu miliardu korun.

I přes značná omezení na trhu v posledních měsících roku z důvodu koronavirové pandemie uzavřela Skupina Kofola rok 2020 mírně nad očekávání. Hodnota ukazatele EBITDA za rok 2020 dosáhla podle předběžných hospodářských výsledků 1,03 miliardy korun. Celoroční tržby klesly ve srovnání s loňským rokem o 3,7 %. Za relativně nízkým poklesem tržeb je i úspěšná akvizice minerálních vod Ondrášovka a Korunní, které přispěly k růstu podílu na retailovém trhu.

Kofola podpoří kampaň Suchej únor. Přináší 5 tipů, jak se připravit na měsíc bez alkoholu

Kofola podpoří kampaň Suchej únor. Přináší 5 tipů, jak se připravit na měsíc bez alkoholu

Letošní 9. ročník osvětové kampaně Suchej únor, která pomáhá změnit stereotypy v nadměrné konzumaci alkoholu, získal důležitého spojence – partnerem kampaně se letos stala značka Kofola, která prvním stovkám šťastlivců, kteří se zaváží k měsíci bez alkoholu na e-mailu [email protected], zajistí zábavu.

Energie a vitamíny zdravotníkům. Za každou UGO lahvičku koupenou na Košíku dostanou zdravotníci druhou zdarma

Energie a vitamíny zdravotníkům. Za každou UGO lahvičku koupenou na Košíku dostanou zdravotníci druhou zdarma

Čeští zdravotníci jsou i nadále pod obrovským náporem a sami potřebují pomoci. Online supermarket Košík.cz se jim proto společně s výrobcem 100% ovocných a zeleninových šťáv a smoothies UGO rozhodl darovat potřebnou sílu a vitamíny. Za každou UGO lahvičku nakoupenou na Košíku tak dodají oba partneři druhou doktorům a sestrám v pražské Nemocnici Motol.

V gastronomii vnímáme vysokou hodnotu

Prohlášení k mylným informacím z médií o vznikající svazu podnikatelů.

Kofola přichází s novou značkou italské kávy Trepallini

Kofola přichází s novou značkou italské kávy Trepallini

Poté, co Kofola ČeskoSlovensko koupila zavedenou rodinnou firmu Espresso a vstoupila do kávového byznysu, se rozhodla své voňavé portfolio rozšířit. Na trh uvádí novou značku kávy Trepallini, která je namíchaná italskými mistry, praží se pěkně postaru a staví na tradici a zkušenostech lidí podílejících se na výrobě kávy po generace. Distribuovat ji chce nejen do znovuotevřené gastronomie, ale i do domácností prostřednictvím e-shopu

Kofola zažila rekordní léto, spotřebitelé byli věrni tradičním značkám

Kofola zažila rekordní léto, spotřebitelé byli věrni tradičním značkám

Skupina Kofola zlepšila klíčové hospodářské ukazatele, skvělé výsledky vykázal zvláště československý segment postavený na tradičních značkách. Tržby zaznamenala Kofola za třetí čtvrtletí vyšší o 219,5 mil. Kč, hodnota ukazatele EBITDA narostla o 121,2 mil. Kč. Kofola si tak vytvořila rezervu na ekonomické výkyvy související s druhou vlnou pandemie koronaviru.

UGO nastartovalo prodej občerstení online a spouští vlastní rozvoz

UGO, původní český řetězec se zdravým občerstvením, spouští vlastní rozvozový web www.ugo-rozvoz.cz, který připravil v rekordním čase. Výzva přesunout se do virtuálního světa byla v plánu již delší čas, dokončení projektu urychlila aktuální pandemická situace.

Minerální voda Kláštorná Kalcia dává lahvím druhý život

Minerální voda Kláštorná Kalcia dává lahvím druhý život

Společnost Kofola snižuje uhlíkovou stopu svého podnikání s cílem dosáhnout do roku 2030 uhlíkové neutrality. Patří mezi klíčové výrobce nápojů ve střední Evropě a adriatickém regionu, proto mimořádnou pozornost věnuje uhlíkové stopě nápojových obalů. Při znovuoživení slovenské minerální vody Kláštorná Kalcia vsadila na lahve z recyklovaného plastu (rPET), které jsou šetrné k životnímu prostředí a přispívají k rozvoji cirkulární ekonomiky.

Kofola zvládla zatím nejtěžší kvartál v historii nad očekávání

Kofola zvládla zatím nejtěžší kvartál v historii nad očekávání

Skupina Kofola obhájila svou silnou pozici v jednom z historicky nejsložitějších kvartálů, hospodaření zvládla na výbornou. Firmě k výsledkům pomohla dlouhodobá strategie postavená na tradičních a lokálních značkách, pružnost v rozhodování při hledání úspor a nadstandardní nasazení zaměstnanců. Kofole se podařilo úspěšně převzít společnosti Ondrášovku a Korunní, díky čemuž došlo k navýšení jejího tržního podílu v českém retailu. Management Kofoly očekává, že celý trh se bude postupně probouzet s tím, že i v případě dalších výkyvů má Skupina dostatečné zdroje na překlenutí těžkých časů.

Tradiční československá značka Vinea v aktuální kampani ukazuje, že zázraky se dějí na vinici. Dopřejte si špetku fantazie

Tradiční československá značka Vinea v aktuální kampani ukazuje, že zázraky se dějí na vinici. Dopřejte si špetku fantazie

V roce 1974 se spojily nejlepší přírodní a lokální suroviny, aby mohla vzniknout populární Vinea. Letos na podzim přichází s osvěžující kampaní a televizním spotem. V něm Vinea upozorňuje na to, že za její skvělou chutí nestojí jen bohatství hroznového vína, ale i dosud opomíjený černý bez. Vinea je stvořená z hroznů, bezu a špetky fantazie.

Ondrášovka Cup hlásí rekordní účast 887 týmů, nový ročník poprvé začne Superpohárem

Ondrášovka Cup hlásí rekordní účast 887 týmů, nový ročník poprvé začne Superpohárem

Devátá sezóna Ondrášovka Cupu, oficiálního fotbalového poháru mládeže FAČR pro kategorie U8–U13, má svůj výkop již 2. září. V Komárově u Hořovic bude poprvé odehrán Superpohár a dojde i na exhibici s fotbalovými legendami. Tvářemi Ondrášovka Cupu, do nějž se letos přihlásilo rekordních 887 týmů, jsou Dominik Plechatý a Markéta Ringelová, mezi patrony přibyl i král prvoligových střelců David Lafata.

Načíst další