Voda v Rajčance opět teče

Voda v Rajčance opět teče

Víkendové vydatné deště na Slovensku přispěly k tomu, že se koryto řeky opět naplnilo vodou.

Holčička z reklamy se zlatým prasátkem se objeví v dalším spotu Kofoly – tentokrát představí Cirkulku!

Holčička z reklamy se zlatým prasátkem se objeví v dalším spotu Kofoly – tentokrát představí Cirkulku!

Je jí 23 let a „zuby zahnutý nahoru“ jakoby předznamenaly její osud. Sandra Flemrová, holčička z legendární vánoční reklamy a dnes sestřička v zubní ambulanci, se téměř po 20 letech znovu objeví v kampani Kofoly. Ve spotu plném „negativ“ upozorňuje na pozitivní přínos nové obalové cesty – systému vratných skleněných lahví, které Kofola uvedla na trh pod názvem Cirkulka.

Výzva Ondrášovky: Dej originální lavičce druhý život!

Výzva Ondrášovky: Dej originální lavičce druhý život!

Kde by se podle Tebe vyjímala? Pošli nám svůj tip!

Cirkulka začíná psát nový příběh

Cirkulka začíná psát nový příběh

Kofola uvádí nealko nápoje ve vratném skle do prvních obchodů.

Minerální voda Ondrášovka vstupuje pod křídly Kofoly do nové éry. Přichází s novým designem etiket, ekologičtější lahví i novou kampaní.

Minerální voda Ondrášovka vstupuje pod křídly Kofoly do nové éry. Přichází s novým designem etiket, ekologičtější lahví i novou kampaní.

Dva roky poté, co Kofola koupila minerální vodu Ondrášovka, přichází tato tradiční značka se změnami a ambicí pro další růst. Od března nabízí zákazníkům své vody s novým logem, etiketou i barvou PET lahve. Vše se točí kolem krásného prostředí Nízkého Jeseníku, stromů a přírody. Kofola tak dává nový impuls jedné z nejstarších minerálních vod v naší zemi. První písemné zmínky o pramenu pochází už z roku 1260. To se odrazilo i do sloganu nového televizního spotu „Již od 13. století pomáháme držet rodinu v běhu.“

MERCH, CO CHCEŠ. ORIGINÁLNÍ A LOKÁLNÍ.

MERCH, CO CHCEŠ. ORIGINÁLNÍ A LOKÁLNÍ.

S nápadem vytvořit vlastní e-shop, který by byl plný originálních a srdcem vyrobených věcí, si v Kofole pohrávali už nějaký ten pátek. První vlaštovkou byly vánoční ponožky s prasátky, která vystrkují růžky z desítek tisíc bot v Česku i na Slovensku, a další Kofoměkkouši. Nyní Kofola přichází s celou kolekcí lokálního merche, který je dostupný na Kofolashop.cz.

Ukrajina + my = bolavé ❤️

Na zotavení hlubokých ran bude třeba dlouhých desetiletí, ale k zalepení akutních šrámů se snažíme hledat cestu i my v Kofole.

Kofole se v loňském roce dařilo. Provozní zisk EBITDA ve výši 1,125 miliardy korun překročil očekávání a vrátil se na úroveň před pandemií.

Kofole se v loňském roce dařilo. Provozní zisk EBITDA ve výši 1,125 miliardy korun překročil očekávání a vrátil se na úroveň před pandemií.

Pro posílení rozvojových aktivit zvažuje management firmy prodej téměř 5 % akcií

Kofola a Mattoni 1873 se stanou spolumajiteli slovenského výrobce preforem pro výrobu PET lahví General Plastic.

Kofola a Mattoni 1873 se stanou spolumajiteli slovenského výrobce preforem pro výrobu PET lahví General Plastic.

Novými majiteli třetinových podílů slovenského výrobce preforem pro výrobu PET lahví a také recyklátora plastových lahví, společnosti General Plastic, se stanou společnosti Mattoni 1873 a Kofola. Obě podepsaly smlouvu na odkup podílu od dosavadního majitele – společnosti GP Alliance. Ta si dále ponechá zbylou třetinu akcií. Transakce bude realizována po schválení ze strany dotčených soutěžních úřadů.

Skupina Kofola má za sebou další rekordní léto. Za růstem tržeb je i mimořádně vydařená sezóna v regionu Adriatic.

Skupina Kofola má za sebou další rekordní léto. Za růstem tržeb je i mimořádně vydařená sezóna v regionu Adriatic.

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za třetí čtvrtletí letošního roku. Tržby jí v tomto období meziročně vzrostly o dalších 34 milionů korun a o 1,6 % tak překonaly loňský rekordní výsledek. V letních měsících se dařilo jak na českém a slovenském trhu, tak v adriatickém regionu. Ten zažil oživení díky přílivu turistů, kteří loni díky pandemickým opatřením v regionu chyběli. Provozní zisk EBITDA se za devět měsíců roku meziročně zvýšil o 81 milionů korun. Management Kofoly tak zpřesnil jeho celoroční odhad v rozmezí 1,08 – 1,12 miliardy korun a na listopadové valné hromadě navrhne výplatu dividendy.

Značka Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu. Degustační sety Kumšt moštu jsou již v prodeji

Značka Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu. Degustační sety Kumšt moštu jsou již v prodeji

Speciální degustační sada Vinea Kumšt Moštu je nově v prodeji. Má připomenout tradici výroby a pití hroznového moštu a podpořit tak české i slovenské vinohradníky a vinaře. Hlavním tématem kampaně jsou příběhy vinic, představení tradice hroznového moštu a cesta k jeho výrobě. Výsledkem je pak prémiová degustační sada se šesti druhy Viney, z nichž každý pochází z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Sada je od začátku listopadu k dostání exkluzivně v limitovaném množství v síti Rohlík.cz.

Kofola uvádí vánoční limitované edice: Jablko se skořicí a Karamel

Kofola uvádí vánoční limitované edice: Jablko se skořicí a Karamel

Když smícháte kopec lásky s jablky se skořicí nebo karamelem, vznikne kombinace, která nemůže chybět na žádném vánočním stole. Právě spojení jablek a skořice je historicky nejoblíbenější příchutí v 15leté historii limitovaných vánočních edic Kofoly a letos přichází znovu. Společnost jí bude dělat i zcela nová karamelová příchuť. Podívejte se spolu s námi na to, které vánoční chutě Kofoly se dostaly na stupínky vítězů.

Načíst další