Značky

MERCH, CO CHCEŠ. ORIGINÁLNÍ A LOKÁLNÍ.

31.03. 2022

S nápadem vytvořit vlastní e-shop, který by byl plný originálních a srdcem vyrobených věcí, si v Kofole pohrávali už nějaký ten pátek. První vlaštovkou byly vánoční ponožky s prasátky, která vystrkují růžky z desítek tisíc bot v Česku i na Slovensku, a další Kofoměkkouši. Nyní Kofola přichází s celou kolekcí lokálního merche, který je dostupný na Kofolashop.cz.

MERCH, CO CHCEŠ. ORIGINÁLNÍ A LOKÁLNÍ.

Kofola podpořila české a slovenské výrobce

Už loni začátkem listopadu dostali českoslovenští tvůrci zadání na vytvoření výrobků Kofola, které se mohou stát součástí běžného života všech spotřebitelů. „Zadání bylo jednoduché. Chtěli jsme, aby výrobci zapomněli na klasické reklamní předměty a vytvořili pro nás jedinečné, praktické a lokální věci, plné lásky ke Kofole. A tak vznikl #merchcochces, co jinde nekoupíš,“ vysvětluje přípravu první kolekce pro nový e-shop Eva Stejskalová, junior brand manažerka Kofoly. Kofola na její vznik použila, přesně jak slíbila, zisk z prodeje všech vánočních Kofoměkkoušů.

Originální a udržitelné

První kolekce z Kofolashopu podporuje hlavní myšlenku aktuální kampaně, která říká, že nejen v lásce je „méně někdy více“. Bez výčitek si tak nový merch oblíbí nejen každý fanoušek Kofoly, ale i nejeden vyznavač udržitelného přístupu k životu.

„Veškeré produkty z nového e-shopu odrážejí jedinečný přístup lokálních výrobců k tvorbě. Záleží jim na tom, z čeho věci šijí. Pracují s materiály, kterým dávají druhou šanci a hledají cesty, které nejsou jednoduché, ale jsou jedinečné. Díky tomu mají všechny výrobky vlastní příběh a některé jsou co kus, to originál,“ potvrzuje Ľubica Mieresová, marketingová manažerka Kofoly.

Na e-shopu najdete například legíny Sladká rebelka od slovenské Abraky, které byly vyrobeny z látek, jejichž materiál pochází ze starých lahví PET, rybářských sítí nebo plastů vylovených z oceánů. Dále pak ponožky od české značky Northman, rodinný set triček a šatů od značky Ladíme, mikinu Méně řečí opatřenou modrotiskem od slovenské Mišeny nebo růžového háčkovaného medvěda, kterého vyrobily sociálně znevýhodněné ženy ze sdružení SLAVKINE. To, že design medvídka odkazuje na jednoho z hrdinů aktuální reklamní kampaně, která představuje ochucené Kofoly se sníženým obsahem cukru, je už jen třešničkou na dortu celé spolupráce. V duchu motta „méně látky, více možností“ si však můžete zakoupit také originální nášivky vyrobené upcyklací starých košil, které oživí každý starší kousek v šatníku. Ty pro Kofolu připravil Laco, který stojí za slovenskou značkou VecizVeci.

V plánu je i další rozšíření

„Limitovaná edice MéněVíce merche je prvním krůčkem v životě našeho nového e-shopu. Zanedlouho k ní přibude celoroční sortiment Kofola, ale i další tematické kolekce,“ slibuje Ľubica Mieresová.

Kofolashop je dalším rozšířením Kofoly do světa e-commerce. Skupina Kofola provozuje již třetí rok bylinkami provoněný e-shop LEROS, k němu před rokem přibyl kávový e-shop Trepallini a se značkou Semtex na sklonku loňského roku spustila prodej kolekce Semtex Republic.

Fotografie ze zákulisí vzniku #merchcocches najdete na: https://bit.ly/3LwC9TV.