#Bylinky jsou v naší DNA už od počátku. 🌱 Do kofolího portfolia patří i výrobce bylinných směsí a čajů #LEROS, kter… https://t.co/T6z3CvLsky
Aktuality

Kofola našla bylinkový recept na osvieženie kategórie ochutených vôd
Trhu s ochutenými vodami dáva Rajec nový impulz s novinkou, ktorá má ešte intenzívnejšiu chuť slovenských byliniek a po novom aj čaju. Nesýtený Rajec Čaj Ľadová bylinka ponúkne osvieženie, ktoré je založené na prírodných výťažkoch, je bez konzervantov, a navyše s menším obsahom cukru ako majú bežné ľadové čaje.

LEROS rozšiřuje své portfolio o přírodní bylinkovou kosmetiku
Tradiční česká značka LEROS, která již více než šedesát let zpracovává bylinky do čajů a bylinných směsí, představuje osvěžující řadu přírodní tělové kosmetiky „Bazalka & Verbena“. Celá kolekce má osvěžující citrusovou, jemně kořeněnou vůní bazalky, verbeny a citronové trávy, která osvěží tělo i mysl. Řada obsahuje unikátní sprchovou pastu, suchý tělový olej, vyživující tělový krém, ručně vyráběné mýdlo nebo bytovou vůni.
Kofola splnila vytyčené roční cíle. K úspěchu v ekonomicky složitém roce přispěly i čerstvé a voňavé nápoje
I přes zvýšené náklady na energie a suroviny dosáhla Skupina Kofola provozního zisku EBITDA na úrovni 1,11 mld. korun. K tomu přispěly rostoucí prodeje v klíčových prodejních kanálech, rekordní letní sezóna, meziroční růst kategorie nápojů na cesty, ale i sílící obliba čerstvých šťáv a bylinných čajů. Kofola tak potvrdila svou roli významného domácího výrobce, který je schopen díky efektivnímu řízení dosahovat stabilních výsledků.

I drobné změny v obalech mohou ušetřit stovky tun materiálů ročně
Nápojářská společnost Kofola ČeskoSlovensko přišla v loňském roce s obalovými inovacemi, díky kterým snížila množství použitého PET materiálu o více než 1000 tun. Dále pak sjednotila barevnost lahví pro snadnější recyklaci a u spotřebitelů sklidila úspěch i s novými vratnými skleněnými lahvemi. Svými kroky Kofola dokazuje, že udržitelnost je nejen ekologicky, ale i ekonomicky prospěšná.