Značky

Rajec otevírá své letní Outfitko. Na jednom místě nabízí česká a slovenská sportoviště v přírodě.

28.06. 2021

Pramenitá voda Rajec se dlouhodobě spojuje s aktivním pohybem. Pro letošní léto vytvořila největší vyhledávač venkovních sportovišť a tras v Československu a pojmenovala ho jednoduše Rajec Outfitko. Otevírá jej ve spolupráci s českým mapovým portálem Mapy.cz. Outfitko obsahuje víc než 4 000 míst, mezi kterými jsou venkovní posilovny, místa pro plavání v přírodě, cvičení jógy, in-line stezky, běžecké trasy, cyklotrasy a další venkovní aktivity. Každý si tak nyní může ve svém okolí vybrat místo pro zajímavou sportovní aktivitu. Vše pod hlavičkou nové kampaně „Žízeň po pohybu“.

Rajec otevírá své letní Outfitko. Na jednom místě nabízí  česká a slovenská sportoviště v přírodě.

Impulsem pro vznik unikátního projektu byla koronavirová pandemie. Kvůli ní byla vnitřní sportoviště dlouho uzavřena a lidi přestali sportovat. „Řada lidí během pandemie výrazně omezila pohyb. Zůstali doma a sport se vytratil z jejich života. Chceme jim dát impulz a motivovat je, aby se znovu začali hýbat,“ říká Martin Brázda, manažer značky Rajec. „A protože Rajec je odjakživa spojen s krásnou přírodou, vybrali jsme si pohyb venku na čerstvém vzduchu,“ dodává.

Nově budou mít lidé toužící po pohybu díky Rajec Outfitku detailní přehled o možnostech sportování ve svém okolí i v celé zemi. Na Mapy.cz stačí zadat spojení „Rajec Outfitko“ a místo, kde se nacházíte. Doma, na dovolené či služební cestě si tak najdete tipy na místa, kde si lze zasportovat. „Chceme v lidech opět povzbudit žízeň. Žízeň po pohybu, která je motivovaná přirozenou touhou hýbat se, udělat něco pro sebe a odreagovat se,“ říká Lucia Hubináková, senior brand manažerka značky Rajec. Aktivita také upozorňuje na důležitost přijímat během sportování tekutiny.

Pro všechny soutěživé je navíc součástí kampaně akce na stránce https://www.outfitko.rajec.com/. Po registraci si každý může zaznamenávat své sportovní výkony a vyhrát. Náročnost pohybu se přepočítává na litry vody. „Hledali jsme způsob, jak co nejférověji porovnat jednotlivé sporty. Nejde totiž jasně říci, jestli je víc náročný kilometr chůze nebo cyklistiky. Jednotné měřítko jsme našli ve spotřebě vody. Veškeré propočty jsme připravovali ve spolupráci s odborníky,“ doplňuje Martin Brázda.

Každý sportovec tak bude moci do konce července zadat svou sportovní aktivitu, která se přepočte na „žíznivé litry“. Z účastníků budou vylosováni výherci sportovních hodinek a sportovních doplňků v unikátním designu značky Rajec od slovenských výrobců. Pro každého je pak odměnou přehled aktivit, které absolvoval, spolu se zlepšenou kondicí a dobrým pocitem, že udělal něco pro své zdraví.

Značka Rajec se dlouhodobě spojuje se sportovními aktivitami a své kampaně zastřešuje pod jednoduché heslo „V pohybu“. Skrz ně cílí jak na pravidelné, tak rekreační sportovce. „Naše aktivity neděláme jen pro to, abychom lidi motivovali jednou se proběhnout a pochlubit se tím na sociálních sítích. Děláme je, abychom naše příznivce motivovali k pravidelnému pohybu a zdravému životnímu stylu,“ doplňuje Martin Brázda. Značka Rajec je proto rovněž dlouhodobě partnerem největších běžeckých i cyklistických závodů napříč Československem, jakými jsou běžecký seriál akcí Runtour, Vltava Run, sportovní akce spadající pod Bratislavský Maraton nebo cyklistické akce Kolo pro Život.

Na kampani „Žízeň po pohybu" a vytvoření Rajec Outfitka spolupracovali Seznam Brand Studio společně s Mapy.cz. Projekt je podporován kampaní na seznamzpravy.cz: https://native.seznamzpravy.cz/zizen-po-pohybu/.

Jan Čapek, obsahový stratég společnosti Seznam.cz k práci na projektu říká: „Věříme, že nejlepší způsob, jak inspirovat lidi k pohybu venku, je skrze funkční motivaci a ulehčení celé aktivity. Proto jsme spojili vhodná venkovní místa na sport pod jedno místo na Mapy.cz, které jsou uživatelé už zvyklí používat. To doplňujeme interaktivním článkem Seznam Native s tipy a videi běžných sportovců, který ve čtenářích vyvolá tu správnou žízeň po pohybu.“

Kreativu kampaně vytvořila agentura WMC GREY, mediální prostor zajišťuje agentura MarketUP. O PR podporu v Česku se stará agentura AC&C PR.