-size-2.png)
Aktuality

Přes pokles trhu se Kofole daří držet se na plánu
K dobrému výsledku v prvním čtvrtletí přispěly nejen stabilizované ceny energií, vnitřní nákladová disciplína, ale i zvyšující se obliba čerstvých šťáv a zdravých pokrmů UGO a bylinných čajů LEROS.

Loňská vítězná hrušeň získala ošetření a vlastní příchuť minerální vody
Vítězství v posledním ročníku ankety Strom roku přineslo loňské vítězce Hrušni hniličce z Příbramska hned dvě ocenění. K Hrušni jsme se vydali společně s arboristy, kteří ji poskytli odbornou ozdravnou péči. Vzdát hold se jí rozhodl i generální partner Ondrášovka speciální edicí minerální vody – Ondrášovkou hruškovou.

V Česku odstartoval celorepublikový dobrovolnický projekt na opravu turistických cest - Stezky z lásky
U Bocanovic na frýdecko-místecku se v pátek poprvé sešla parta dobrovolníků, která se rozhodla postavit lávku přes potok a vybudovat chodník na podmáčené stezce. Odstartoval tak celorepublikový dobrovolnický projekt Stezky z lásky zaměřený na obnovu turistických tras, opravu studánek, útulen a čištění lesa. Iniciátory celého projektu jsou tři zapálení nadšenci do ochrany přírody - Klub českých turistů (KČT), RegioJet a Kofola. V letošním roce se podobných akcí v různých koutech České republiky uskuteční zhruba deset, v příštím roce jich bude přibývat. Zapojit se mohou všichni, kdo mají společnou lásku - hory a přírodu a chtějí jí dát kus sebe a svého volného času, a zároveň poznat stejně naladěné nadšence.

Kampaní Láskyplný páteček Kofola upozorňuje na nedostatek lásky ve společnosti a vybízí, aby páry spolu trávily více kvalitního času
Tradiční československá značka a s ní stejnojmenná firma letos přichází s inspirativním krokem. Originální cestou upozorňuje na potřebu lásky ve společnosti, se změnou začíná u sebe a k zapojení vyzývá i ostatní. Všem zaměstnancům daruje Láskyplný páteček neboli den volna na lásku. Pokračuje tak v marketingu, jehož cílem je nedrancovat, ale pozitivně měnit své okolí.