Energie a vitamíny zdravotníkům. Za každou UGO lahvičku koupenou na Košíku dostanou zdravotníci druhou zdarma

Energie a vitamíny zdravotníkům. Za každou UGO lahvičku koupenou na Košíku dostanou zdravotníci druhou zdarma

Čeští zdravotníci jsou i nadále pod obrovským náporem a sami potřebují pomoci. Online supermarket Košík.cz se jim proto společně s výrobcem 100% ovocných a zeleninových šťáv a smoothies UGO rozhodl darovat potřebnou sílu a vitamíny. Za každou UGO lahvičku nakoupenou na Košíku tak dodají oba partneři druhou doktorům a sestrám v pražské Nemocnici Motol. UGO a Košík tak plynule navazují na pomoc z loňské jarní covidové vlny, kdy online supermarket do vybraných nemocnic a členům integrovaných záchranných složek rozvážel hotová jídla zdarma a značka UGO zásobila čerstvými drinky, zeleninou a ovocem desítky nemocnic a domovů seniorů.

Veselé prasátkové Vánoce! 🔔 A nezapomeňte, když vydržíte až do večera nepapat, uvidíte... 🐗 😉 #pf2021 #Kofola #Original #Uz60Let #kdyzjimilujesnenicoresit

Ááááá, tati? Bude mít ty velký zahnutý zuby naholu?“ 🐗 Jaké by to byly Vánoce, kdybychom tuhle větu neslyšeli... Víte, kolik let už uplynulo od doby, co jsme naši prasátkovskou reklamu uvedli poprvé? 🎄

Vyzkoušeli jsme toho opravdu hodně přes vánoční koření až třeba po voňavou skořici. A letos přichází do trhu kokos! 🥥 Najdete ho speciálně v Albertu. Na jakou vaši oblíbenou vánoční příchuť si vzpomenete? 😊😍

V gastronomii vnímáme vysokou hodnotu

Prohlášení k mylným informacím z médií o vznikající svazu podnikatelů.

✨ SOUTĚŽ ✨ Pracovali jsme pilně jako včeličky, abychom vám letos o Vánocích přinesli opravdu vyladěnou limitku s příchutí medu.🍯 Dodržujete nějaké vánoční tradice, ve kterých med figuruje? Napište nám do komentářů. Čtyři z vás odměníme velkým plyšovým Kofola prasátkem. 🐽 Pravidla soutěže: https://bit.ly/385zfTV

Kofola přichází s novou značkou italské kávy Trepallini

Kofola přichází s novou značkou italské kávy Trepallini

Poté, co Kofola ČeskoSlovensko koupila zavedenou rodinnou firmu Espresso a vstoupila do kávového byznysu, se rozhodla své voňavé portfolio rozšířit. Na trh uvádí novou značku kávy Trepallini, která je namíchaná italskými mistry, praží se pěkně postaru a staví na tradici a zkušenostech lidí podílejících se na výrobě kávy po generace. Distribuovat ji chce nejen do znovuotevřené gastronomie, ale i do domácností prostřednictvím e-shopu

Naše logo urazilo během 60 let naší historie docela dlouhou cestu – od kávového zrna až po lístek lékořice. Které je vašemu srdci nejmilejší? 🧡

Lahve už jsme měli zmáknuté, chtělo to něco nového. V roce 2011 jsme proto započali dobu plechovou a začali Kofolu plnit i do plechovek. Z čeho vám Kofola chutná nejvíc? 😋

Načíst další