Vše kolem Kofoly

Dopady lockdownu na výsledky Kofoly v prvním čtvrtletí roku jsou nižší než byla očekávání

Dopady lockdownu na výsledky Kofoly v prvním čtvrtletí roku jsou nižší než byla očekávání

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za první čtvrtletí letošního roku, během kterého došlo k zatím největšímu omezení trhu v době pandemie. Po celou dobu tří měsíců byl nejen uzavřen klíčový segment gastronomie, navíc byly po část tohoto období v Česku omezeny také impulzní nákupy z důvodu uzavření okresů. Výsledné meziroční srovnání tak v tomto kontextu vyšlo s přijatelným poklesem tržeb jen o 10,4 %. Ukazatel EBITDA je ve srovnání s loňskem nižší o 23,4 %. Na základě dosavadního vývoje roku management Kofoly potvrdil svůj původní odhad letošního provozního zisku EBITDA v rozmezí 1,03 – 1,15 miliardy korun.

Léto s Kofolou zve do Kofokina nebo na výlety po stopách slavných milenců

Léto s Kofolou zve do Kofokina nebo na výlety po stopách slavných milenců

Léto už je na dosah a spolu s ním přichází čas výletů, zážitků a lásky. Kofola letos pozve lidi do svých Kofokin, podpoří vybrané festivaly a pro zamilované připravila speciální náramky s vytištěnou osobní přezdívkou. Navíc, pro všechny nadšené výletníky a obzvlášť pro sběratele dřevěných Turistických známek je tady letní hra, ve které se vydají po stopách slavných milenců. Speciální edice Turistických známek pracuje s motivem přezdívek a je součástí kampaně Láska má 1000 jmen.

Hledáte tipy na zamilovaný výlet? Vyražte po stopách slavných mileneckých dvojic

Hledáte tipy na zamilovaný výlet? Vyražte po stopách slavných mileneckých dvojic

Víte, ve kterém městě se potkal lázeňský Švihák Johann Wolfgang von Goethe se svou poslední múzou Ulrikou? A jakou přezdívkou ji tehdy mohl oslovovat? Jaká něžná slova volila pro Petra Voka z Rožmberka jeho milá? Pro všechny nadšené výletníky a obzvlášť pro sběratele dřevěných Turistických známek je tady letní hra, se kterou se vydají po stopách slavných milenců.

Načíst další