Posilujeme v segmentu vod, přebíráme distribuci Bílinské kyselky, Rudolfova pramene a Zaječické hořké vody

08.02.2017 | Skupina Kofola udělala další velký krok v uspokojování zvýšené poptávky po nápojích spojených se zdravým životním stylem či blahodárnými účinky na tělo. V portfoliu skupiny se proto od března vedle pramenité vody Rajec, věhlasné Vincentky, Evianu nebo minerální vody Badoit objeví další tradiční značky. Kofola převezme výhradní distribuci Bílinské kyselky, Rudolfova pramene a Zaječické hořké vody. Výrobcem uvedených přírodních minerálních vod s výtěžky z léčivých pramenů je společnost Bohemia Healing Marienbad Waters. Ta si distribuci uvedených značek zajišťovala dosud převážně sama.

„Poptávka na trhu čím dál silněji vyznívá ve prospěch unikátních přírodních vod s přidanou hodnotou pro spotřebitele. Naše distribuční síla se rozšířením o Bílinskou kyselku, Rudolfův pramen a Zaječickou hořkou vodu opět zvýší. Jde o značky s dlouhou historií, které vhodně doplní naše tradiční československé portfolio,“ říká Pavol Chalupka, senior brand manager Kofola ČeskoSlovensko, zodpovědný za portfolio vod.

Kofola se postará o distribuci maloobchodním řetězcům jak v Česku, tak na Slovensku. Skupina očekává, že v dlouhodobém horizontu ji toto partnerství přinese tržby vyšší meziročně o větší desítky mil. Kč, přičemž Kofola v ČeskoSlovensku v segmentu vod utrží ročně přes 1 mld. Kč. 

Vojtěch Milko, výkonný ředitel Bohemia Healing Marienbad Waters k čerstvě navázané spolupráci říká: „Pro nás je samozřejmě skvělé, že se budeme moci opřít o velkou distribuční a marketingovou sílu Kofoly. Navíc, Kofola má ve svém širokém portfoliu především značky, které za sebou mají silný lokální příběh. Naše značky jsou spojeny s Mariánskými lázněmi a s léčivými prameny v Bílině. Spolupráce proto i v tomto bodě dává velký smysl.“