Aktuality

Kouzelná zima voní po jalovci, brusince a šalvěji
 |  UGO Freshbary a Salaterie představují tři kouzelné drinky, se kterými se bez ohledu na počasí spolehlivě zahřejete. Obsahují ty nejlepší dary lesa a jako mávnutím kouzelného proutku vyčarují hřejivou atmosféru, ať už venku mrzne, až praští, nebo padají trakaře. Tak hurá za poklady, se kterými vezmete zdraví do svých palčáků!
Kofola vstupuje do segmentu řemeslných ciderů a limonád, kupuje českého výrobce F. H. Prager
 |  Čerstvé produkty pod značkou UGO, bylinky LEROS nebo prémiová káva Café Reserva. Kofola si postupně kupuje vstupenky do oblastí, kde by ji mnozí nečekali. Další z cest, kterou se vydává, je trh s řemeslnými cidery a limonádami. Kofola ČeskoSlovensko totiž právě dnes oznámila koupi 100% podílu v českém výrobci ciderů F. H. Prager.
Skupina Kofola kupuje 100% podíl v Karlovarské Korunní a Ondrášovce
 |  Skupina Kofola dnes podepsala rámcovou smlouvu o koupi 100% podílu ve společnostech Karlovarská Korunní a Ondrášovka. Transakce podléhá schválení Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže. Dokončení transakce je očekáváno v první polovině příštího roku. Obě strany se dohodly, že cenu transakce nebudou zveřejňovat.
LEROS a ELKA představují společný zero waste produkt, který pomáhá
 |  LEROS, tradiční výrobce léčivých čajů a bylinných směsí, spojil síly s výrobcem spodního prádla ELKA Underwear. Dvě české značky společně mění původně odpadový materiál na vonné pytlíčky do skříně, a zároveň pomáhají lidem, kteří mají malou šanci uplatnit se na trhu práce.
Legendární vánoční spot od Kofoly letos překvapí
 |  „Já nemusím, já už ho vidím!“ Hláška, kterou zná snad každý… Vánoční reklama na Kofolu se vysílá od roku 2003. Letos poprvé ale nabývá příběh divokého prasátka nového rozměru. Zlaté prasátko letos uvidí každý ve hvězdách!
I tradiční firmy investují do digitálního podnikání. Výrobce čajů Leros dal své značce nový impuls v online světě
 |  Tradiční výrobce léčivých čajů a výrobků z bylin Leros, který je na trhu od roku 1954, se rozhodl pro omlazení a zviditelnění svojí značky. Návrh nové online strategie a její realizaci si vzala na starost kreativní vývojářská agentura BlueGhost. V rámci redesignu digitálu Leros představil modernizovanou podobu webových stránek, včetně zcela nového e-shopu, blogu či online herbáře. BlueGhost na základě marketingové strategie Lerosu definoval a vytvořil originální obsahovou linku webu, kde vypráví příběh bylinek, s několika novinkami, jako je například historie jednotlivých bylinek v podobě interaktivního herbáře nebo příběhy konkrétních bylinkářů.