Aktuality

I tradiční firmy investují do digitálního podnikání. Výrobce čajů Leros dal své značce nový impuls v online světě
 |  Tradiční výrobce léčivých čajů a výrobků z bylin Leros, který je na trhu od roku 1954, se rozhodl pro omlazení a zviditelnění svojí značky. Návrh nové online strategie a její realizaci si vzala na starost kreativní vývojářská agentura BlueGhost. V rámci redesignu digitálu Leros představil modernizovanou podobu webových stránek, včetně zcela nového e-shopu, blogu či online herbáře. BlueGhost na základě marketingové strategie Lerosu definoval a vytvořil originální obsahovou linku webu, kde vypráví příběh bylinek, s několika novinkami, jako je například historie jednotlivých bylinek v podobě interaktivního herbáře nebo příběhy konkrétních bylinkářů.
Skupina Kofola meziročně zvýšila prodeje, přestože se neopakovalo loňské mimořádně teplé léto
 |  I přes nepřízeň počasí se Skupině Kofola opakovaně daří navyšovat tržby, meziročně zaznamenala růst o 3,6 %. Tržby za prvních devět měsíců tohoto roku navýšila o 169,1 mil. Kč na 4 893,3 mil. Kč. V třetím kvartálu narostl ukazatel EBITDA o 9,3 %, přičemž meziročně zůstal na podobné úrovni, když narostl o 0,5 %.
Karel Hrbek přechází za novými výzvami do světa čaje a kávy, novým marketingovým ředitelem Kofoly ČeskoSlovensko se stává Pavol Chalupka
 |  Skupina Kofola v létě rozšířila své portfolio akvizicí společnosti Espresso, kterou spojila se společností LEROS a vytvořila tak nový, bylinkami, čajem a kávou provoněný pilíř svého podnikání. Ten chce Skupina intenzivně rozvíjet, a proto v něm posiluje týmy. Do čela marketingu společnosti LEROS proto nastoupil 1. listopadu dosavadní šéf marketingu Kofoly ČeskoSlovensko Karel Hrbek. Jeho žezlo v Kofole na českém a slovenském trhu přebírá Pavol Chalupka.
Pochutnejte si na tajemné Asii
 |  Co se stane, když se spojí mistři japonské kuchyně s československými přeborníky na zdravé stravování? Vznikne zdravé, lehké, ale přitom chuťově výrazné menu. Tajemná Asie, kterou si můžete nyní vychutnat v síti rychlého občerstvení UGO, je v chladných sychravých dnech skvělou společnicí, která zahřeje na těle i na duši.
Skupina Kofola za první pololetí zvýšila tržby o 3,4 %, největší nárůst tržeb hlásí Adriatický region.
 |  V prvním pololetí Skupina Kofola navýšila tržby ve všech regionech, kde působí, a to i přes nepřízeň počasí. Tržby Skupiny stouply meziročně o 3,4 %. Bez vlivu společnosti LEROS, kterou Skupina koupila v březnu 2018, pak o 2,4 %. Pozitivně se na tržbách podepsal hlavně Adriatický region, ve kterém nejvíce vyrostla společnost Studenac. Skupina se i nadále soustředí na nové růstové příležitosti, a proto nedávno oznámila koupi české společnosti Espresso. Díky této akvizici se její gastro portfolio rozšířilo o špičkovou kávu Café Reserva a prémiové čaje Dilmah.
Kofola se zapojila do projektu Age Management
 |  Společnost Kofola ČeskoSlovensko a.s. se účastní projektu č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/17_079/0009612 v rámci Výzvy „Age management - chytrá změna v řízení, příležitost k růstu“. Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost.