Aktuality

Skupina Kofola v prvním kvartálu zvýšila tržby o 6,7 %, EBITDA stoupla o 23,2 %.
 |  Tržby skupiny Kofola v prvním čtvrtletí bez započtení polského segmentu stouply o 10,9 %, se započtením Polska skupina zvýšila tržby o 6,7 %. Hodnota ukazatele EBITDA vzrostla o 23,2 %.
Žlutá, exotická a ze 100% ovocné šťávy, taková je nová UGO zmrzlina
 |  Slunečné počasí konečně láká do ulic a parků a jen málokdo na hřejivém sluníčku odolá chuti na sladké osvěžení – zmrzlinu. Na více než 80 místech po Česku a Slovensku si můžete dopřát takovou, po které nebudete mít výčitky svědomí. V UGO Freshbarech a Salateriích totiž nabízejí točenou zmrzlinu ze 100% nepasterizované ovocné šťávy, bez laktózy, konzervantů a barviv. Od konce června se navíc milovníci UGO zmrzlin mohou těšit na novou exotickou kombinaci mango-meruňka-jablko.
Seznamte se s KARLEM
 |  Nová kampaň Kofoly se opět ponese ve znamení nejhlubšího citu. V květnu se jejím hlavním hrdinou stane robot KAREL, který se potřebuje naučit lásce. Musí ji totiž vyznat za svého mladého konstruktéra, tajně zamilovaného do spolužačky.
UGO Freshbary mění menu - dejte si superdrink nebo míchejte podle sebe
 |  Od 10. dubna najdete ve všech UGO Freshbarech a Salateriích, kterých už je po Česku a Slovensku přes 80, nové menu šťáv a smoothies. Nově si tu můžete namíchat drink ve vlastním stylu a k tomu si z jakéhokoliv drinku můžete udělat superdrink přidáním některé superpotraviny nebo hráškového proteinu. Celé menu je zase o něco přehlednější a obsahuje ty nejoblíbenější drinky ze všech menu UGO za téměř 11 let existence UGO.
Kofola v Česku, na Slovensku i v Adriatickém regionu rostla. Pokračuje v investicích do zdravého životního stylu.
 |  Tržby Kofoly v minulém roce stagnovaly. Základní ekonomický ukazatel EBITDA dosáhl výše 950 milionu Kč, poklesl tedy o 10,7 %. Firma si vedla dobře na československém trhu, opět silně rostla v Adriatickém regionu. Přes avizovaný pokles v Polsku se firmě daří stavět nové pilíře. Skupina Kofola potvrzuje jednoznačné směřování ke zdravým přírodním potravinám a jejich podíl na celkových tržbách skokově roste.
Kofola míří do bylinkového byznysu
 |  Cesty dvou českých značek s dlouholetou tradicí se po několika desítkách let opět spojily. Firma LEROS, výrobce směsí z léčivých rostlin a vysoce kvalitních přírodních čajů, kdysi pro Kofolu, ještě pod svým původním názvem Léčivé rostliny - Zbraslav, dodávala ty správné bylinky pro výrobu stejnojmenného nápoje. Právě dnes se obě firmy propojily mnohem těsněji. Společnost Kofola ČeskoSlovensko kupuje 100% podíl v tradiční české firmě LEROS, a to včetně výrobních kapacit a všech zaměstnanců. Do čela firmy nastoupí zkušený manažer Martin Mateáš, který pro Kofolu 11 let pracoval a teď se do ní po čtyřleté přestávce vrací. Obě firmy se dohodly, že cenu transakce nebudou zveřejňovat.