Aktuality

Kofola reportuje úspěšnou sezónu a zvyšuje všechny klíčové hospodářské ukazatele. Odehrála se šachová rošáda managementu.
 |  Tržby skupiny Kofola od počátku roku bez započtení polského segmentu stouply o 7 %, se započtením Polska skupina rostla o 2,3 %. Hodnota ukazatele EBITDA od počátku roku vzrostla o 18,2 % a ukazatel EBIT vystoupal dokonce o 39 %. V srpnu tržby poprvé v historii překročily měsíční miliardovou hranici prodejů.
Láska na první doušek
 |  Kofolí prasátko doplní o Vánocích oživlé vánoční ozdoby
Novinka: UGO smoothies v lahvičkách. Protřepat… A na zdraví!
 |  Možnost přinést si z obchodu čerstvé šťávy UGO je tu už nějaký pátek. Ovocné a ovocno-zeleninové lahvičky jsou oblíbené díky přírodnímu složení, přirozenému obsahu vitamínů a hlavně, protože fungují jako rychlá a lahodná snídaně či svačina. Teď si můžete kromě paskalizovaných šťáv osladit život i pomocí UGO smoothies lahviček, ve kterých najdete ovoce rozmixované (nikoliv odstředěné). Chutnají jako čerstvá smoothies z Freshbarů, v ledničce přitom vydrží celé týdny.
Kofola posiluje PR tým
 |  Na pozici komunikační manažerky pro Českou republiku a Slovensko nastupuje Jana Ptačinská Jirátová
Dotyky vášně nové Viney
 |  Aktuální kampaň společnosti Kofola ČeskoSlovensko představuje novou limitovanou edici hroznového nápoje Vinea, která pochází z jižního Slovenska a vznikla z odrůdy Tramín červený. Navazuje na loňskou edici Modrý Portugal a spojuje nové chutě s tradičním řemeslem, tentokrát s hrnčířstvím a malovanou keramikou.
Vybarvená sezóna v UGO ladí s podzimními barevnými trendy
 |  UGO Freshbary a Salaterie hrají podzimními barvami a nabízejí zdraví, které vám bude slušet. Jakto? Sezónní drinky totiž hrají čtyřmi barvami, které ladí s podzimními outfity. Takže co vystavit na odiv (rozumějte, na sociální sítě;), jak zdravě žijete a jak vám to zdraví sluší?