Aktuality

Kofola hlásí meziročně lepší první kvartál a má nakročeno splnit celoroční cíle.
 |  Letošní rok skupina Kofola odstartovala výborně a v prvním kvartálu tohoto roku navýšila všechny klíčové hospodářské ukazatele. Tržby skupiny stouply o 7,6 %, hodnota ukazatele EBITDA vzrostla o 12,2 %, provozní výsledek hospodaření o 9,9 %. Za pozitivním výsledkem stojí především růst na československém trhu ve strategických kanálech Gastro a Impuls a nadstandardní výkon v adriatickém regionu. V prvním kvartálu skupina Kofola prodala polskou společnost Hoop Polska, což jí umožňuje investovat čas a soustředit energii na rozvoj růstových trhů a aktivit.
Kofola spúšťa komunikačnú kampaň k najnovšiemu prírastku vo svojom portfóliu
 |  Spoločnosť Kofola v apríli zavŕšila proces opätovného spustenia výroby tradičnej minerálnej vody, ktorú kúpila v júni 2018. Uvedením Kláštornej Kalcia v novej fľaši od Martina Turzíka chce Kofola zopakovať úspešný príbeh, ktorý kedysi začala písať s polozabudnutou Kofolou. V sobotu spustí nový televízny spot z dielne kreatívnej agentúry WMC Grey, ale aj ďalšie komunikačné aktivity.
Kofola obnovila výrobu obľúbenej slovenskej minerálky
 |  .Spoločnosť Kofola zavŕšila proces opätovného spustenia výroby tradičnej minerálnej vody Kláštorná, ktorú kúpila v júni 2018. Uvedením Kláštornej Kalcia na slovenský trh chce zopakovať úspešný príbeh, ktorý kedysi začala písať s polozabudnutou Kofolou.
Každý čtvrtý Čech si dá jednou týdně nezdravé jídlo ve fast foodu, přestože chce žít zdravě
 |  Chtěli bychom žít zdravěji, ale nemáme na to čas. To potvrzuje nový průzkum značky UGO na 525 respondentech. Z průzkumu plyne, že polovina z Čechů míří minimálně jednou měsíčně na jídlo do řetězců rychlého občerstvení, každý čtvrtý se zde stravuje dokonce každý týden.
Lásky je dost pro všechny, hlásá v novém spotu Kofola
 |  Ve spolupráci s WMC Grey přichází Kofola ČeskoSlovensko s novou kampaní, která navazuje na dlouhodobou láskyplnou komunikaci. Tentokrát se ale inspiruje básní Máj Karla Hynka Máchy a rozvíjí příběh tří hrdinů - Hynka, Viléma a Jarmily.
Skupina Kofola na růstové vlně
 |  Skupina Kofola utržila meziročně o 2,2 % více, EBITDA stoupla o 6,4 %, ukazatel EBIT o 15,3 %. Tržby rostly v Česku, na Slovensku i v Adriatickém regionu. Pozitivní hospodářský výsledek Kofola udržela navzdory velmi složité situaci na polském trhu, kde donedávna působila zejména prostřednictvím společnosti Hoop Polska. Tu v březnu 2019 prodala a na polském trhu zůstane přítomna prostřednictvím výrobce ovocných a bylinných šťáv Premium Rosa.