Aktuality

Kofola posiluje v segmentu minerálních vod, kupuje značku Kláštorná
 |  Společnost Kofola Československo opět posiluje své postavení na trhu. Do svého portfolia získává další lokální produkt – slovenskou minerální vodu Kláštorná. Touto akvizicí Kofola potvrdila, že se orientuje na tradiční a kvalitní produkty. Pod vedením podnikatele Jannise Samarase se Kofola dokázala vrátit na výsluní a podobný příběh chce zopakovat i v případě minerální vody Kláštorná.
UGO sníží spotřebu plastu o minimálně 15 tun
 |  UGO přijalo výzvu Ministerstva životního prostředí a podepsalo dohodu zavazující společnost k omezení jednorázového (především plastového) nádobí ve svých Freshbarech a Salateriích. Postupně bude nabízet zákazníkům alternativy k jednorázovým obalům, a kde to nebude možné, tak bude vybírat takové, které jsou snadno recyklovatelné a rozložitelné. Ke konci roku 2020 by chtělo objem jednorázových plastů snížit o 15 tun.
Kofola přichází s Pěnožrouty!
 |  Nejoblíbenější československý nealkoholický nápoj budou v létě okupovat malé potvůrky lačné po jeho pěně. Kofola se totiž rozhodla propojit letní aktivaci s unikátním spotřebitelským zážitkem přímo v prostředí provozoven. Ve spolupráci s agenturou WMC|Grey tak spouští velkou kampaň, jejíž součástí je mimo jiné i mobilní aplikace pracující na bázi augmentované reality.
Letní menu v UGO vás zasáhne a bude z toho letní láska
 |  Společně s astronomickým létem přijde nové roční období i do UGO Freshbarů a Salaterií. Tentokrát se letní UGO menu jmenuje Léto, co tě zasáhne a je plné letních chutí a letních lásek. V drincích letos flirtují broskve se šťavnatým melounem a vášeň jim propůjčuje passion fruit. Trochu exotiky do každoročního románku melounu a jahod dodává svěží citronová tráva. Salátová nabídka pak láká na letní chutě grilování v podobě špízů z grilovaného sýru halloumi a rafinovanou kombinaci sušené šunky, fíků, broskví a jahod, která je prostě neodolatelná.
Skupina Kofola v prvním kvartálu zvýšila tržby o 6,7 %, EBITDA stoupla o 23,2 %.
 |  Tržby skupiny Kofola v prvním čtvrtletí bez započtení polského segmentu stouply o 10,9 %, se započtením Polska skupina zvýšila tržby o 6,7 %. Hodnota ukazatele EBITDA vzrostla o 23,2 %.
Žlutá, exotická a ze 100% ovocné šťávy, taková je nová UGO zmrzlina
 |  Slunečné počasí konečně láká do ulic a parků a jen málokdo na hřejivém sluníčku odolá chuti na sladké osvěžení – zmrzlinu. Na více než 80 místech po Česku a Slovensku si můžete dopřát takovou, po které nebudete mít výčitky svědomí. V UGO Freshbarech a Salateriích totiž nabízejí točenou zmrzlinu ze 100% nepasterizované ovocné šťávy, bez laktózy, konzervantů a barviv. Od konce června se navíc milovníci UGO zmrzlin mohou těšit na novou exotickou kombinaci mango-meruňka-jablko.