Aktuality

Skupina Kofola za první pololetí zvýšila tržby o 3,4 %, největší nárůst tržeb hlásí Adriatický region.
 |  V prvním pololetí Skupina Kofola navýšila tržby ve všech regionech, kde působí, a to i přes nepřízeň počasí. Tržby Skupiny stouply meziročně o 3,4 %. Bez vlivu společnosti LEROS, kterou Skupina koupila v březnu 2018, pak o 2,4 %. Pozitivně se na tržbách podepsal hlavně Adriatický region, ve kterém nejvíce vyrostla společnost Studenac. Skupina se i nadále soustředí na nové růstové příležitosti, a proto nedávno oznámila koupi české společnosti Espresso. Díky této akvizici se její gastro portfolio rozšířilo o špičkovou kávu Café Reserva a prémiové čaje Dilmah.
Kofola se zapojila do projektu Age Management
 |  Společnost Kofola ČeskoSlovensko a.s. se účastní projektu č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/17_079/0009612 v rámci Výzvy „Age management - chytrá změna v řízení, příležitost k růstu“. Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost.
Projekt Kamilka upozorňuje na RAJEC Heřmánek z bylin vypěstovaných v Rajecké dolině
 |  Na podzim letošního roku uvede společnost Kofola ČeskoSlovensko na český a slovenský trh novinku RAJEC Heřmánek. Teasingovou image kampaň na jedinečný produkt z lokálních bylin s názvem Projekt Kamilka připravila kreativní agentura Zaraguza. Setkat se s ní můžete na obrazovkách, v online prostředí, ale i na POS materiálech v místě prodeje.
HIGH, LONG & FLOW: SEMTEX v nové kampani představuje tři druhy energie
 |  Značka energetických nápojů SEMTEX přichází s čerstvou kampaní, ve které představí novou specializovanou řadu tří produktů – HIGH, LONG a FLOW – vytvořených se zřetelem na různé potřeby zákazníků v různých momentech, které potřebují zvládnout. Za kreativou stojí agentura WMC/Grey.
Rajec chce rozhýbat Gaučosedy, pomáhá jim s tím agentura The Hive
 |  Agentura The Hive má ve svém portfoliu nového klienta, značku pramenité vody Rajec, která spadá pod společnost Kofola ČeskoSlovensko. V České republice a na Slovensku pro ně zajišťuje dlouhodobou komunikaci pramenité vody Rajec prostřednictvím influencerů. Ti mají motivovat své fanoušky k pohybu skrze společné tréninky a závody a podpořit tak myšlenku kampaně Zavaž se k pohybu.
Skupina Kofola vstupuje do byznysu s kávou, kupuje zavedenou českou firmu Espresso s obratem 93 mil. Kč
 |  Společnost Espresso přes dvacet let přináší na český trh nejen špičkovou kávu Café Reserva, ale i prémiové čaje Dilmah a tomu odpovídající servis a kulturu. Zakladatelé společnosti, manželé Moravcovi, podepsali se zástupci Kofoly smlouvu o prodeji 100 % podílu, čímž společnost Espresso v těchto dnech přechází plně pod křídla Skupiny Kofola. Transakcí získává Espresso marketingově a distribučně silného majitele s citlivým přístupem ke značkám. Skupina Kofola díky této akvizici rozšiřuje svou nabídku pro gastro zákazníky o další významné kategorie. Obě smluvní strany se dohodly, že cenu transakce nebudou zveřejňovat.