Aktuality

Kofola v roce 2016: stabilní růst v Československu, rozšíření v adriatickém regionu a ozdravné kroky v Polsku
 |  Stabilní růst v Česku a na Slovensku, zásadní rozšíření podnikání v adriatickém regionu, spousta nových značek v portfoliu skupiny, rychlý růst sítě UGO Salaterií a Freshbarů a ozdravné kroky na polském trhu. To je pracovní vizitka skupiny Kofola za minulý rok. Ukazatel EBITDA zůstal na úrovni loňského roku 1,1 mld. Kč. Tržby v roce 2016 byly ve srovnání s rokem 2015 nižší o 2,7 %, což bylo zapříčiněno probíhající změnou obchodního modelu v Polsku.
UGO na jaře provoní bylinkové povzbuzení
 |  Letos na jaře nebude sluníčko tím jediným, co vám bude zlepšovat náladu. V UGO Freshbarech a Salateriích se můžete těšit na nové osvěžující šťávy, nápadité saláty, sytější teplá jídla i zbrusu nový jarní wrap. A to vše ve znamení vůně bylinek a svěžích jarních lístků.
Výbušná novinka: Limitovaná edice Semtex KRVAVÝ POMERANČ
 |  Na úspěch loňského GRANÁTU navazuje SEMTEX rozšířením portfolia o jemně sycenou limitovanou edici s příchutí krvavého pomeranče. Citrusový plod původem z jižní Itálie se skutečně jmenuje „krvavý“ a s běžným pomerančem má málo společného. Oproti němu chutná jemněji a je méně kyselý. Název ovoce vychází z charakteristické krvavě červené barvy jeho dužiny, která se stala i nosným prvkem designu nové plechovky. Novinka bude v prodeji od března v plechovkách o obsahu 500ml.
Dvě osvěžující novinky na trhu: Kofola Malina a Kofola Černý rybíz
 |  Kofola, legendární československý kolový nápoj s originální recepturou, vyráběný již od roku 1960, stále překvapuje a baví. Novinkou na trhu je Kofola Malina a Kofola Černý rybíz. Dvě neodolatelné ovocné příchuti ve dvou praktických formátech. Kofola Malina rozšiřuje řadu 0,5 PET (originál, višňová, citrus, meruňka, meloun a nově malina), Kofola Černý rybíz je v prodeji v 0,25 plechovce.
Jarní úklid těla s detox programem UGO Očista startuje v dubnu
 |  Letos na jaře se příznivci detoxu organismu mohou přihlásit do už 4. kola devítidenního očistného programu UGO Očista. Stejně jako v minulých kolech i letos v dubnu čeká účastníky 3denní lehký jídelníček, pak tři dny pouze na UGO ovocných a zeleninových šťávách a poté další tři dny lehkého jídelníčku. Po celou dobu programu jim bude k dispozici online nutriční poradna, recepty pro „lehké dny“ a mobilní aplikace s meditačními cvičeními Deepaka Chopry. Účastníci mají na výběr ze tří očistných termínů (8. - 16. 4., 15. – 23. 4., 22. – 30. 4.) a přihlašovat se do nich mohou v průběhu března prostřednictvím webu na www.ugoocista.cz.
Posilujeme v segmentu vod, přebíráme distribuci Bílinské kyselky, Rudolfova pramene a Zaječické hořké vody
 |  Skupina Kofola udělala další velký krok v uspokojování zvýšené poptávky po nápojích spojených se zdravým životním stylem či blahodárnými účinky na tělo. V portfoliu skupiny se proto od března vedle pramenité vody Rajec, věhlasné Vincentky, Evianu nebo minerální vody Badoit objeví další tradiční značky. Kofola převezme výhradní distribuci Bílinské kyselky, Rudolfova pramene a Zaječické hořké vody. Výrobcem uvedených přírodních minerálních vod s výtěžky z léčivých pramenů je společnost Bohemia Healing Marienbad Waters. Ta si distribuci uvedených značek zajišťovala dosud převážně sama.