Aktuality

Značka UGO ušetřila za poslední rok na vybraných provozovnách přes 4 tuny plastového odpadu, v úsilí pomáhají i zákazníci
 |  Značka UGO, která prostřednictvím 81 UGO Fresbarů a Salaterií po celé České republice nabízí nápoje a saláty z čerstvých surovin, dokazuje, že to jde. Během pilotních měsíců, kdy se zaměřila na šetření jednorázového plastového odpadu, snížila množství plastových kelímků na vybraných provozovnách o 40 %, plastové talíře a příbory nahradila porcelánovými.
S jarní UGO Očistou pomůžou kopřivy i detoxikační čaj LEROS
 |  I v letošním roce bude UGO prostřednictvím uceleného devítidenního očistného programu pomáhat s restartem těla po zimě. Ve čtyřech dubnových termínech nabídne zájemcům prostřednictvím šťáv „infuzi“ vitamínů, kterou podpoří výluh z kopřiv a nově i detoxikační čaj LEROS. Chybět nebude ani online nutriční poradna a aplikace s meditacemi Deepaka Chopry.
Ustronianka převezme firmu Hoop Polska
 |  Ustronianka, přední polský výrobce minerálních vod, konkrétně její majitel, firma ZMB Capital, a Kofola ČeskoSlovensko, jeden z největších výrobců nealkoholických nápojů v Evropě, podepsali smlouvu o koupi 100 % akcií společnosti Hoop Polska. Pro dokončení celého procesu je třeba splnit několik podmínek na obou stranách a získat souhlas od místního antimonopolního úřadu UOKIK. Uzavření transakce se očekává na jaře tohoto roku. Po tomto kroku získá společnost Hoop Polska důvěryhodného a stabilního vlastníka, který díky svým bohatým zkušenostem bude i nadále rozvíjet její dosavadní podnikání.
Nový TV spot pramenité vody Rajec provede poprvé zasněženou Rajeckou dolinou
 |  Kofola ČeskoSlovensko ve spolupráci s agenturou Kaspen/Jung von Matt připravila nový televizní spot na podporu pramenité vody Rajec. Kreativní zpracování navazuje na dlouhodobý koncept “tichých” spotů, avšak přináší nový příběh v nezvyklých přírodních kulisách. Liška, hlavní hrdinka spotu, odhaluje divákům kouzlo a nedotčenost Rajecké doliny zahalené do bílé zimní peřiny.
Royal Crown Cola se vrací ke kořenům
 |  Kofola ČeskoSlovensko a WMC Grey přicházejí s novou kampaní pro značku Royal Crown Cola. Po úspěšném loňském rebrandingu je komunikace opět založena na autenticitě a jižanském pomalém životním tempu. Veškeré materiály včetně 60vteřinového televizního spotu vznikaly přímo v místě zrodu značky, tedy na jihu USA.
Avokádo si našlo ananas, protože ve dvou to jde lehce!
 |  Zas a znovu zkoušíte žít zdravě a nedaří se? Možná právě teď je ten správný čas najít si parťáka, stejně jako si v UGO Freshbarech a Salateriích avokádo našlo ananas, malina mango nebo kuře kukuřici. Udělejte něco pro sebe i své nejbližší! S partnerem nebo kamarádkou je společný krok na cestě ke zdraví jednoduše mnohem lehčí.