Aktuality

Vybarvená sezóna v UGO ladí s podzimními barevnými trendy
 |  UGO Freshbary a Salaterie hrají podzimními barvami a nabízejí zdraví, které vám bude slušet. Jakto? Sezónní drinky totiž hrají čtyřmi barvami, které ladí s podzimními outfity. Takže co vystavit na odiv (rozumějte, na sociální sítě;), jak zdravě žijete a jak vám to zdraví sluší?
Podzimní UGO Očista je tady. Šťavnatý program přijde po vyprahlém létě vhod!
 |  Tento podzim budou mít účastníci programu UGO Očista poprvé šanci vyzkoušet ovocné a zeleninové šťávy ošetřené metodou paskalizace, tedy vysokým tlakem. Díky tomu šťávy vydrží déle čerstvé, a umožní tak flexibilnější vyzvedávání lahviček na pobočkách. Ještě pohodlnější detox složený ze tří dnů na šťávách z ovoce, zeleniny, koření a bylinek a z dalších šesti dnů s odlehčeným jídelníčkem dobije unavenému organismu baterky a připraví ho na podzim. Přihlašování do Očisty startuje v září a na výběr je ze čtyř říjnových termínů.
Skupině Kofola se v prvním pololetí dařilo
 |  Skupina Kofola v prvním pololetí navýšila všechny hospodářské ukazatele. Tržby skupiny bez započtení polského segmentu stouply o 7 %, se započtením o 1,9 %. Hodnota ukazatele EBIT vzrostla dokonce o 113,7 %, EBITDA poskočila o 25,9 %. Vedle vyšších prodejů Kofola hlásí, že investorům vyplatila nejvyšší dividendu ve své historii a že chce v této vstřícné politice nadále pokračovat.
Kofola posílá Karla do světa
 |  Robot KAREL, kterého pro Kofolu zkonstruoval pražský Triad Advertising, se vrací. Po prvním, květnovém kole kampaně robot už ví, že lásku nelze naučit a vydává se ji hledat do světa. Stále však bere všechno příliš logicky a doslova, a tak zažívá nová nečekaná dobrodružství.
Kofola posiluje v segmentu minerálních vod, kupuje značku Kláštorná
 |  Společnost Kofola Československo opět posiluje své postavení na trhu. Do svého portfolia získává další lokální produkt – slovenskou minerální vodu Kláštorná. Touto akvizicí Kofola potvrdila, že se orientuje na tradiční a kvalitní produkty. Pod vedením podnikatele Jannise Samarase se Kofola dokázala vrátit na výsluní a podobný příběh chce zopakovat i v případě minerální vody Kláštorná.
UGO sníží spotřebu plastu o minimálně 15 tun
 |  UGO přijalo výzvu Ministerstva životního prostředí a podepsalo dohodu zavazující společnost k omezení jednorázového (především plastového) nádobí ve svých Freshbarech a Salateriích. Postupně bude nabízet zákazníkům alternativy k jednorázovým obalům, a kde to nebude možné, tak bude vybírat takové, které jsou snadno recyklovatelné a rozložitelné. Ke konci roku 2020 by chtělo objem jednorázových plastů snížit o 15 tun.